Blog2022-03-22T12:50:16+00:00

Blog

Het belang van een goed belscript

“Goedemorgen mevrouw van Zwinderen, wat fijn dat ik u tref”. Herkenbaar? Je wordt gebeld door een wildvreemde en dit is de openingszin. Hoe komt het toch, dat je soms meteen denkt: “Ik heb hier geen zin in” en eigenlijk meteen wil ophangen en soms juist denkt: “Wat een enthousiaste dame of heer” en besluit te luisteren en aan de lijn te blijven. Wat is het belang van een goed belscript bij acquisitie en hoe voorkom je dat het onpersoonlijk over komt? Het is hierbij belangrijk om enkele best practices te [...]

De kunst van het doorzetten bij acquisitie

In het landschap van zakelijke groei ligt acquisitie als een uitdagende bergketen die overwonnen moet worden. Het is niet zomaar een reis; het is een expeditie waarbij elke stap zowel voldoening als ontbering kan brengen. Er zullen momenten zijn waarop het pad onzichtbaar wordt, waarop de wind je tegenspreekt en waarop elke poging om verder te gaan aanvoelt als vechten tegen een onzichtbare kracht. Op zulke momenten kun je je afvragen: "Hoe houd ik dit vol?" Het antwoord ligt in de reden waarom je begon. Terugdenkend aan de bron van [...]

Hoe zorg je ervoor dat je acquisitie weer opstart na de vakantie

Het opstarten van acquisitie na de zomervakantie kan een belangrijk aspect zijn van het hernieuwen van je zakelijke activiteiten. Hier zijn 10 tips om je te helpen bij het weer op gang brengen van je acquisitie-inspanningen: 𝗛𝗲𝗿𝘇𝗶𝗲 𝗷𝗲 𝗱𝗼𝗲𝗹𝗴𝗿𝗼𝗲𝗽: Neem de tijd om je doelgroep opnieuw te evalueren en te verfijnen. Zijn er veranderingen in je ideale klanten of marktsegmenten die je moet overwegen? 𝗨𝗽𝗱𝗮𝘁𝗲 𝗷𝗲 𝗺𝗮𝘁𝗲𝗿𝗶𝗮𝗮𝗹: Zorg ervoor dat je marketing- en verkoopmateriaal up-to-date zijn. Dit omvat je website, brochures, presentaties en andere documenten die je gebruikt om je [...]

New Business Matters is er ook voor klein MKB

Bij belbureaus denk je al gauw aan lang lopende contracten, grote volumes bel-uren en weinig flexibiliteit, maar bij ons is dat anders! Wij zijn er juist ook voor MKB en klein MKB. Ieder bedrijf met een professionele propositie, is bij ons van harte welkom. Je kunt onze expertise op het gebied van telefonische acquisitie al vanaf een paar uur per week inhuren. Veilig, gemakkelijk, betrouwbaar. Wat doen wij nog meer? - Dataverrijking - Oud klanten benaderen - Offertes nabellen - Service calls verrichten - Bestaande klanten benaderen - Offline marketing [...]

Acquisitie training

Acquisitietraining, wel eens aan gedacht? Naast telefonische acquisitie, waarin wij als team in samenwerking met de klant zorgen voor gerichte afspraken met potentiële klanten, geven we ook acquisitietrainingen. Als specialist in acquisitie geeft ik trainingen waarin ik je medewerkers het belang van een commerciële instelling onder de aandacht breng. Ook leren ze tijdens deze training, hoe ze zich moeten focussen op verkoop tijdens een gesprek met een potentiële klant. Zo verlies je geen inkomsten door gebrek aan training van je werknemers. De inzichten die ze tijdens deze trainingen krijgen, maken [...]

Plan van aanpak

Net zoals bij zovele zaken, is een goede voorbereiding, het halve werk! Telefonische acquisitie zonder een gedegen plan van aanpak, is gedoemd te mislukken, dat geldt ook voor ons! In 5 stappen werken we samen met jou toe naar een mooi resultaat en eindevaluatie. New Business Matters zorgt voor kwalitatief hoogwaardige leads. Wij “bellen niet om het bellen”. We zijn een middelgroot belbureau, maar dat vinden we een voordeel. Onze aanpak is persoonlijk, onze reactiesnelheid is hoog, de lijnen zijn kort en we zijn flexibel. Meer weten? https://www.newbusinessmatters.nl/plan-van-aanpak/     [...]

Go to Top