We zijn allemaal ondernemer en we hebben het allemaal druk. Multi-tasken is ons niet vreemd en we hebben doorgaans veel ballen in de lucht te houden. Je week is gevuld met marketing, sales, de website bijhouden, je Socials vullen met relevante content, de voorraad in koffie en thee checken en aanvullen, netwerken, vergaderen. Oh ja, en tussendoor ook nog even de kinderen uit school halen. Herkenbaar profiel?

Acquisitie kan er gewoonweg niet meer bij. Bovendien vraagt dit meer focus en kennis dan je wellicht denkt. “Het er even tussendoor doen” werkt doorgaans niet zo goed en het gaat er tenslotte om, dat je tijd die je er aan besteedt, ook terugziet in afspraken met potentiële klanten in je agenda. Ook herken je wellicht bij jezelf, dat je er tegenop ziet en het gaat uitstellen. De kans dat klanten vanzelf naar je toekomen, is echter vrij klein 😉. Als je cashflow constant is en je stroom klanten eindeloos, dan is er geen vuiltje aan de lucht, maar wat als……Acquisitie pas inzetten, als het er zorgelijk uitziet, is te laat. Er zal altijd een doorlooptijd zijn tussen het eerste telefoontje en de deal en kun je dat financieel opvangen?

Mocht je je in bovenstaande herkennen en wil je hulp bij telefonische acquisitie? Neem dan eens vrijblijvend contact op. We leggen je graag de mogelijkheden voor. Het is een misvatting dat acquisitie uitbesteden veel geld kost en meteen in grote volumes bel uren dient te worden afgenomen. En bedenk hierbij ook, dat het vooral gaat om wat het oplevert en in welke mate het je ontzorgt!

Bij New Business Matters hebben we veel ervaring en mooie resultaten. Heb je nog een plekje vrij in je agenda tussen alle drukte door? Plan een afspraak en kom gerust een keertje langs bij ons op kantoor. Wij hebben zojuist onze koffie- en thee voorraden aangevuld. 😊

#acquisitie #belbureau #telefonischeacquisitie