Blog
Een dag om nooit te vergeten
Afgelopen vrijdag was een dag om nooit te vergeten. Wij hadden de unieke kans om een inspirerende presentatie over telefonische acquisitie te verzorgen bij onze gewaardeerde klant, Diergaarde Blijdorp. De setting van de bijeenkomst was niets minder dan adembenemend: we bevonden ons in de indrukwekkende haaienzaal, omringd door majestueuze haaien en gracieuze grote waterschilpadden. Het was een ervaring die ons nog lang zal bijblijven en die de presentatie extra bijzonder maakte. Wat deze gelegenheid echter echt onvergetelijk maakte, was de geweldige feedback die we ontvingen. Diergaarde Blijdorp liet ons weten [...]
Telefonische acquisitie en bedrijfsgroei
Bent u op zoek naar een doeltreffende manier om uw bedrijf te laten groeien? Wij hebben de perfecte oplossing voor u: telefonische acquisitie! En wij hebben iets te vieren, want onze aanpak werkt fantastisch! Onlangs hebben we met z’n allen genoten van overheerlijk gebak om te vieren dat we wederom uitmuntende resultaten voor onze klanten hebben geboekt. Hoe wij dit voor elkaar krijgen? Door toewijding, teamwerk en een ongeëvenaarde expertise in telefonische acquisitie. Elke ochtend komen we bij elkaar voor een strategisch overleg, waarin we elkaar voorzien van waardevolle tips [...]
Delen is vermenigvuldigen
In ondernemersland is samenwerken en kennis te delen niet voor iedereen even voor de hand liggend. We zien elkaar snel als concurrenten en denken, dat een collega bedrijf er met onze kennis “vandoor gaat”. Maar is dat niet denken vanuit een slachtofferrol? Waarom niet denken en handelen vanuit eigen kracht? Bij New Business Matters delen we juist graag onze kennis! Op onze website is veel te vinden over onze werkwijze. We delen gewoon ons plan van aanpak, waarin we stapsgewijs onze klantreis uitleggen. We zijn namelijk helemaal niet bang voor [...]
Wat een verassing en wat een feest
Wanneer een gewaardeerde klant met een traktatie binnenkomt om ons te bedanken, dan straalt ons hele team van blijdschap! Het is een teken van waardering en raakt ons écht. Het is méér dan alleen gebak. Het is een symbool van de vruchtbare samenwerking tussen ons en onze klanten. We zetten ons elke dag in met veel passie en toewijding en het is geweldig om te zien dat dit gewaardeerd wordt. Ons ultieme doel? Een oprechte bijdrage leveren aan het commercieel succes van onze klanten. En als dat wordt beloond met [...]
Dataverrijking
Bij een belbureau denk je al snel, dat er slechts gebeld wordt om direct business binnen te halen en iets te verkopen. Niets is minder waar! Bij New Business Matters bellen we ook: - Om offertes na te bellen - Om service calls te verrichten - Om data te verrijken Deze laatste lichten we er graag even uit, want eigenlijk ligt deze aan de basis van een goed en efficiënt belmoment. 𝗪𝗮𝘁 𝗶𝘀 𝗱𝗮𝘁𝗮𝘃𝗲𝗿𝗿𝗶𝗷𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗽𝗿𝗲𝗰𝗶𝗲𝘀? De definitie van dataverrijking is in het kort: “de verrijking van gegevens”. Met verrijken van [...]
Wat is de gemiddelde conversie bij telefonische acquisitie?
De gemiddelde conversie bij telefonische acquisitie, of koude acquisitie, kan sterk variëren afhankelijk van verschillende factoren zoals de branche, het product of de dienst, de kwaliteit van het belbestand, de vaardigheid van de beller en de strategie of aanpak die wordt gebruikt. Over het algemeen kunnen conversiepercentages bij koude telefonische acquisitie relatief laag zijn in vergelijking met andere vormen van acquisitie of marketing. Volgens sommige bronnen en studies ligt het gemiddelde conversiepercentage voor het maken van een afspraak via koude telefonische acquisitie laag. Echter, met een zeer gericht en goed [...]