Blog2022-03-22T12:50:16+00:00

Blog

Belang van acquisitie met een belscript

“Goedemorgen mevrouw van Zwinderen, wat fijn dat ik u tref" Herkenbaar? Je wordt gebeld door een wildvreemde en dit is de openingszin. Hoe komt het toch, dat je soms meteen denkt: “Ik heb hier geen zin in” en eigenlijk meteen wil ophangen en soms juist denkt: “Wat een enthousiaste dame of heer” en besluit te luisteren en aan de lijn te blijven. Wat is het belang van een goed belscript bij acquisitie en hoe voorkom je dat het onpersoonlijk over komt? Het is hierbij belangrijk om enkele best practices te [...]

Acquisitie in de zomer?

Absoluut wel! Veel mensen denken dat het in de zomer geen zin heeft om aan acquisitie te doen. Maar geloof me: niets is minder waar. Op dit moment bellen wij voor diverse bedrijven via Leadforge, mijn nieuwe AI-bedrijf en de conversie is verrassend goed. Zelfs midden in de zomer. Wat is LeadForge precies? Wat doen de AI-agents (robots) die mijn compagnon Jermaya en zijn team gebouwd hebben? Dat vertel ik je binnenkort uitgebreid. Maar als je nu al nieuwsgierig bent, stuur me gerust een berichtje! Binnenkort gaat onze website en SaaS [...]

Acquisitie en het EK vrouwenvoetbal

Ogenschijnlijk hebben deze twee zaken weinig met elkaar te maken, maar niets is minder waar! Op het moment dat we bij New Business Mattersvoor jou gaan bellen, zijn we net de spits in een taaie wedstrijd. We spreken iemand vaak maar kort, dus moeten we meteen de juiste toon en vraag hebben. We krijgen één kans, we moeten regelmatig door een stevige verdediging heen en we hebben maar een paar seconden om te scoren. En net als in het voetbal gaat het niet alleen om techniek. We hebben lef nodig. [...]

Stoppen met acquisitie in de zomer

Niet doen, tenzij het écht moet. Elk jaar krijg ik dezelfde vraag: “Zullen we de acquisitie even pauzeren tijdens de zomervakantie?” Het korte antwoord? Alleen als jouw doelgroep écht onbereikbaar is. Bijvoorbeeld wanneer je scholen benadert die gesloten zijn, of bouwbedrijven tijdens de bouwvak, logisch, daar heeft het weinig zin. Maar let op: In veel andere sectoren is de zomer juist een gouden kans. Waarom? - Beslissers hebben vaker tijd - Minder ruis in hun agenda - Gesprekken zijn persoonlijker - En… je valt meer op tussen de stilte van [...]

Vier bouwstenen van groei

𝗗𝗲 𝘀𝗹𝗲𝘂𝘁𝗲𝗹 𝘁𝗼𝘁 𝗼𝗻𝗱𝗲𝗿𝗻𝗲𝗺𝗲𝗿𝘀𝗴𝗿𝗼𝗲𝗶: 𝘃𝗶𝗲𝗿 𝗼𝗻𝗺𝗶𝘀𝗯𝗮𝗿𝗲 𝗯𝗼𝘂𝘄𝘀𝘁𝗲𝗻𝗲𝗻 Als ondernemer wil je groeien. Meer klanten, meer zichtbaarheid, meer impact. Maar hoe pak je dat nu effectief aan? Ondernemers stellen mij regelmatig die vraag en keer op keer kom ik terug op dezelfde vier succesfactoren die écht het verschil maken. 𝟭. 𝗖𝗿𝗲ë𝗲𝗿 𝗮𝗺𝗯𝗮𝘀𝘀𝗮𝗱𝗲𝘂𝗿𝘀 𝘃𝗼𝗼𝗿 𝗷𝗼𝘂𝘄 𝗺𝗲𝗿𝗸 Mond tot mondreclame is nog steeds een van de krachtigste vormen van marketing. Tevreden klanten en enthousiaste relaties functioneren als ambassadeurs: zij praten positief over jouw bedrijf, waardoor potentiële klanten sneller nieuwsgierig worden en contact met [...]

Houda waarom doe jij zoveel

Een vraag die ik vaak krijg en die begrijpelijk is. Ik ben inderdaad ernstig ziek geweest. En toch run ik met volle toewijding 3 webshops, een bedrijf in telefonische acquisitie én een nieuw AI-gedreven bedrijf voor leadgeneratie. Mijn antwoord is simpel: dit werk maakt me gelukkig. Elke dag mag ik doen wat ik het allerliefste doe; bouwen, verbinden en verbeteren. Mijn nieuwste onderneming ben ik gestart met mijn compagnon Jermaya, een briljante AI-specialist. Samen zochten we naar manieren om onze dienstverlening slimmer en effectiever te maken. Want dat is waar [...]

Go to Top