De “bobbel in de envelop” is een beproefde marketingtechniek om ontvangers te triggeren de envelop te openen. Hij valt op tussen de reguliere post en mensen willen weten, wat er in die envelop zit! De attentiewaarde is groot.

Wat heeft dit te maken met New Business Matters?
Stel je hebt een bedrijf en je hebt potentiële klanten een envelop met een bobbel gestuurd. Daarin zat bijvoorbeeld een pen met logo, of een dobbelsteen met daaraan gekoppeld een mooie actie. Leuk bedacht, goed uitgevoerd, maar nu?

Veelal blijft het hier hangen en vindt er geen opvolging plaats. Gemiste kans, want opvolgen is eigenlijk “het ijzer smeden” als het heet is, of zoals Houda Berrada, eigenaresse van New Business Matters altijd zegt: “Ga voor het laaghangende fruit”. Met haar team belt zijn campagnes na, maar niet zomaar!

Wat gaat er aan vooraf?
🔍 Uitzoeken wie de beslissingsbevoegden zijn
✉️  Attentie versturen
Zo weten ze zeker, dat de juiste persoon de attentie ontvangt.

Hoe komen zij erachter wie de beslissingsbevoegden zijn?
Daar hebben ze bij New Business Matters allemaal handige tools voor die zij graag voor je inzetten.
De gestuurde envelop met bobbel zorgt geheid voor een mooi bruggetje en een goed gesprek. Een hoge conversie is dan een logisch gevolg!

Meer weten? Neem eens vrijblijvend contact op.
📞 079 760 0598

#nabellen #opvolgen #acquisitie