Blog
Wat maakt New Business Matters uniek
Bij ons kunnen klanten terecht voor veel verschillende diensten onder één dak. We zijn niet slechts inzetbaar voor telefonische acquisitie, maar ook voor: ✔️Dataverrijking ✔️Verrichten van service calls ✔️Nabellen van offertes ✔️Telefonisch opvolgen van marketing campagnes ✔️Trainingen in acquisitie Je zou ons kunnen zien als de “one stop shop” in acquisitie. Dat zorgt niet alleen voor een heel compleet aanbod, maar is voor u als klant ook efficiënt. U kunt veel acquisitie zaken met een gerust hart aan ons overlaten. Ook in onze aanpak zijn we uniek. Zo hebben onze [...]
Ondernemen en koken met passie
Afgelopen week deed ik mee aan een fantastische kookwedstrijd bij BVLeiden bij kookstudio Passion Food, samen met een groep inspirerende ondernemers. We kregen verschillende ingrediënten waarmee we creatief aan de slag gingen en het resultaat was een tafel vol heerlijke gerechten die we gezellig samen hebben genuttigd! BVLeiden is een vereniging die zich inzet voor ondernemers uit Leiden en omgeving, met als doel om ondernemerschap en verbinding te stimuleren. Lijkt het je leuk om een keer mee te gaan? Laat het me weten! Naast de waardevolle contacten staat gezelligheid centraal [...]
De kernwaarden van New Business Matters
Deze tekst hangt op het kantoor van New Business Matters en heeft alles te maken met wie we zijn, hoe wij ons bedrijf profileren en hoe wij in het leven staan. Daarom heeft deze spreuk ook zo’n prominente plek bij ons op kantoor. Het geeft onze business richting en onszelf ook! ✅We vinden onze klanten belangrijk en doen graag dat stapje meer ✅We zien altijd kansen en mogelijkheden voor omzet door acquisitie ✅We vormen samen met onze klanten een team! ✅We werken strategisch naar een vooraf bepaald doel ✅We zijn [...]
New Business Matters, meer dan alleen acquisitie!
Bij een belbureau denk je al snel, dat er slechts gebeld wordt om direct business binnen te halen en iets te verkopen. Niets is minder waar! Bij New Business Matters bellen we ook: - om offertes na te bellen - om service calls te verrichten - om data te verrijken Deze laatste lichten we er graag even uit, want eigenlijk ligt deze aan de basis van een goed en efficiënt belmoment. Wat is hashtag#dataverrijking precies? De definitie van dataverrijking is in het kort: “de verrijking van gegevens”. Met verrijken van [...]
Schieten met hagel
Bij acquisitie denken mensen al gauw aan koude acquisitie. Bedrijven zien dit als een manier om snel klanten te werven, maar professionele belbureaus zoals New Business Matters kiezen vaak bewust voor een andere aanpak. Sterker nog: wij doen geen koude acquisitie. Ik leg je graag uit waarom niet. Het heeft vooral te maken met de lage conversie, of in Jip en Janneke taal: koude acquisitie levert lastig klanten op. Veel prospects ervaren de onverwachte telefoontjes nu eenmaal als opdringerig, waardoor de kans groot is dat gesprekken snel afgekapt worden. Dit [...]
Ga voor goud
Afgelopen week had ik de eer om een event van MKB Rotterdam Rijnmond bij te wonen, waar ik met trots partner van ben. Het was een netwerkdiner in het prachtige restaurant Goud van Herman den Blijker. Wat een inspirerende en gezellige avond! Naast dat ik heerlijk gegeten heb, deelde Herman ook waardevolle tips. En één van die inzichten bleef me bij: denk in mogelijkheden, niet in beperkingen. In de uitdagende coronatijd van destijds heeft hij zijn hele zaak opnieuw ingericht en ik kan beamen dat het resultaat fantastisch is. Een [...]