AI is niet de toekomst van acquisitie, het is er al
Veel mensen hebben een mening over het gebruik van AI. Je kunt je er tegen verzetten, of je kunt er in mee. Binnen New Business Matters zien wij momenteel grote kansen en mogelijkheden. AI verandert acquisitie namelijk sneller dan we denken.

Bedrijven die met hun tijd meegaan, weten dat ook acquisitie moet meebewegen met nieuwe technologieën. Waar traditionele telefonische acquisitie vaak veel inspanning vraagt, laat AI een beeld zien met beduidend betere en hogere conversies.

Door slim gebruik te maken van AI in leadgeneratie en opvolging zien we dat de conversie 3 tot 4 keer hoger ligt dan bij de klassieke aanpak. Dat betekent: minder tijdverlies, betere gesprekken en meer resultaat. Recent ben ik begonnen met een nieuw bedrijf, LeadForge, samen met een compagnon, omdat ik erin geloof, dat we hiermee onze vaste klanten, maar ook nieuwe klanten, beter kunnen helpen.

De vraag is dus niet óf AI een plek krijgt in acquisitie, maar hoe snel bedrijven die slag maken. Wij kunnen je daar mee helpen.

Zetten jullie AI al in binnen acquisitie of sales?. Wil je er meer over weten? Neem contact met ons op, we delen graag onze expertise en kennis.