Acquisitie en cold calling in Delft. Het werven van nieuwe klanten, is voor elke organisatie belangrijk om te groeien en er zijn verschillende manieren om dit aan te pakken. Wat we vaak zien is dat organisaties creatieve marketingcampagnes opstarten maar toch geen nieuwe klanten binnen weten te halen. Dit komt omdat er vaak geen navolging wordt gedaan na het opstarten van de marketingcampagne. Dat is natuurlijk zonde van de investering die uw bedrijf heeft gemaakt. Wij kunnen in Delft uw organisatie ondersteunen in de navolging van zo’n marketingcampagne. Ook kunnen we personeel ondersteunen met trainingen.

 

Cold calling rondom Delft

Cold calling of koude acquisitie is het in contact komen met bedrijven of particulieren waar uw bedrijf nog niet eerder contact mee heeft gehad met als doel ze te werven als nieuwe klant. Koude aqcuisitie kan voor bedrijven erg lastig zijn. Vooral in het begin. New Business Matters helpt u hier graag bij. Wij zijn gespecialiseerd in koude acquisitie in Leiden. Wij kunnen in samenwerking met u, deze taak op zich nemen en voor gerichte afspraken zorgen.

New Business Matters zal dit altijd doen in samenwerking met u. U weet namelijk zelf het meest af van uw product of dienst. Samen kijken wij naar de USP’s van uw organisatie en van uw product of dienst, zodat de potentiële klant direct de belangrijkste informatie kan ontvangen aan de telefoon.

 

Warme of koude acquisitie?

Tussen warme en koude acquisitie ligt best wel een groot verschil. Ze hebben beide namelijk een andere manier van aanpak nodig. Bij het ‘koud bellen’ neem je telefonisch contact op met een bedrijf waar je nooit eerder contact mee hebt gehad. Koud contact bij b2b kan dus ook slaan op contact via LinkedIn of één van de andere socialmediakanalen. Koud bellen wordt door veel mensen als lastig ervaren. Het kan vooral zorgen voor veel afwijzingen.

Bij warme acquisitie heeft u al reeds contact gehad met de partij waar u misschien wel zaken mee wilt gaan doen. Het contact is dan al een stuk makkelijker en er is over het algemeen minder spraken van afwijzing. Beide manieren hebben een andere aanpak nodig.

Wanneer je niet goed voorbereid een telefoon gesprek ingaat. Kan dat vooral bij de koude acquisitie al snel leiden tot een afwijzing. Daarom is het slim om bij een gesprek alvast vooronderzoek te doen naar het bedrijf / de branche. Wat zijn hun behoeftes, waarom is uw product of dienst interessant?

 

Telefonische acquisitie Delft

New Business Matters zal in Delft aan de slag gaan met telefonische acquisitie. Wij leggen dus telefonisch contact met potentiële nieuwe klanten voor u. Dit doen wij aan de hand van bellijsten. Die kunt u naar aanleiding van bijvoorbeeld de hierboven genoemde marketing- of een e-mailcampagne, kunt samenstellen. Op deze manier wordt online (e-mailcampagne) en offline (telemarketing) marketing samengevoegd. Met deze bellijsten gaan wij in Delft aan de slag. Namens uw bedrijf gaan wij van start met het bellen naar potentiële nieuwe klanten om te peilen of zij interesse hebben in het product of de dienst van uw bedrijf. Wij zullen op een professionele en daadkrachtige manier te werk gaan en maken de USP’s (Unique Selling Points) van uw bedrijf duidelijk. De potentiële klant weet dan waarom hij profijt zal hebben van uw product of dienst. Als er interesse is, maken we een afspraak voor een kennismaking met uw bedrijf.